We vinden het belangrijk dat je op een laagdrempelige manier betrokken wordt bij de dijkversterking. Daarom versturen we een nieuwsbrief, delen we informatie via deze website en organiseren we bijeenkomsten en gesprekken in het gebied. Daarnaast komt er een werk- en bezoeklocatie langs de dijk!
We hebben een koopovereenkomst gesloten met de eigenaren van de bedrijfslocatie aan de Nesserwei 4-6 te Wierum. Dinsdag 1 september 2026 worden wij eigenaar. Daarna maken we de locatie klaar voor gebruik. Het wordt een werk- en bezoeklocatie.
Heb je ideeën of vragen over deze locatie? Laat het ons weten.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.