Werk- en bezoeklocatie langs de dijk

19-05-2026
35 keer bekeken

We vinden het belangrijk dat je op een laagdrempelige manier betrokken wordt bij de dijkversterking. Daarom versturen we een nieuwsbrief, delen we informatie via deze website en organiseren we bijeenkomsten en gesprekken in het gebied. Daarnaast komt er een werk- en bezoeklocatie langs de dijk!

We hebben een koopovereenkomst gesloten met de eigenaren van de bedrijfslocatie aan de Nesserwei 4-6 te Wierum. Dinsdag 1 september 2026 worden wij eigenaar. Daarna maken we de locatie klaar voor gebruik. Het wordt een werk- en bezoeklocatie.  

Heb je ideeën of vragen over deze locatie? Laat het ons weten.

Afbeeldingen

 
Cookie-instellingen