Mediatraining

Dianne Vonk 04-07-2024
307 keer bekeken 0 reacties

Donderdag 4 juli is de Jongerenraad op mediatraining geweest bij Roelof Lousma in Franeker. Hier is aandacht besteed aan het presenteren en interviewen voor een camera.

Wij hebben op deze dag geleerd hoe je het best kan presenteren voor verschillende groepen. Hierbij hebben we veel tips en tricks gekregen en natuurlijk geoefend. 

In de middag was het tijd om te oefenen hoe het nou echt gaat bij een intervieuw voor de camera te geven. Hoe je het beste op vragen kan antwoorden en hoe het verder allemaal achter de schermen er aan toe gaat. 

Afbeeldingen

 
Cookie-instellingen